Pácienskommunikáció felsőfokon
Mit szólnál, ha a birtokodban lenne egy olyan lehetőség, amivel kialakíthatod a pácienseknél a maximális bizalmat rendelőd felé anélkül, hogy komoly erőfeszítést és pénzösszeget fordítanál rá?
A Cloudent marketingautomatizációs eszköztárával ezt az érzést is könnyedén megtapasztalhatod.
A legfontosabb funkciók egy helyen
Egy fogászati praxismenedzsment akkor lehet eredményes, ha egy jól átlátható struktúra van kiépítve a háttérben, a megfelelő kommunikációval ötvözve. A Cloudent rendszerén belül kimagasló hatékonysággal bíró marketingautomatizációs folyamat segíti a páciensekkel való kapcsolattartást több felületen keresztül.
Az értesítéseknek köszönhetően e-mailben történő automatikus időpont-visszaigazolás, időpont-emlékeztető, számlaértesítés, illetve sms üzenet formájában kézbesített időpont-emlékeztető alkalmazható megszólításukra. Az eredmény továbbá a komplex visszahívás funkcióval fokozható esedékes kezelésekre felhívva a páciensek figyelmét.
Automatizált funkciók
KÉP
E-mail értesítések
Az e-mailek mindegyike egytől-egyig személyre szóló üzenettel ellátható, tárgyuk módosítható, illetve igény szerint páciensenként ki-be kapcsolható. Az végeredmény többek között számos visszajáró páciens lesz, akik kellemes benyomással gazdagodnak a törődő üzenetek hatására.
SMS értesítések
Egy tökéletes mód arra, hogy a naptárba bejegyzett időpontok után automatikusan küldj emlékeztetőt. Az e-mail értesítőkhöz hasonlóan szövegezésük személyre szabható és minden esetben ki-be lehet kapcsolni. A fiatalabb generációk megszólítására tökéletes választásnak bizonyul, ugyanis jelentős időt töltenek mobiltelefon használattal.
Visszahívások
A mindenre kiterjedő Visszahívás funkció segítségével akár korábban elvégzett kezelés gyógyulási ideje alapján, vagy tetszőleges dátumra előre ütemezhető figyelmeztető üzeneteket küldhetsz pácienseid részére, ezzel időpontfoglalásra sarkallva őket.
Az automatizáció használata mellett több idő jut az igazán fontos dolgokra.
Jól megfogalmazott üzenetekkel nem
kihívás lojális pácienseket magad mellett tudni.
Számokban mérhető effektív profit gyarapodás kismértékű időráfordítással.