Egy korábbi bejegyzésünkben ismertettük a Cloudent & Cloudehr azon marketingautomatizációs funkcióit, melyek segítségével minimális energiabefektetéssel maximalizálhatod rendelőd hatékonyságát és ezzel együtt páciensed elégedettségét.
Ebben a cikkben az egyik leghasznosabb funkciót fogjuk bemutatni, ami nem más, mint a páciensek automatikus visszahívása e-mail formájában egyenesen a Cloudent Fogorvosi Szoftverből.
Kijelenthetjük, hogy pácienseidnek egytől egyig szükségük van az odafigyelésre, neked pedig arra, hogy elégedettek legyenek és visszajárjanak hozzád. Ennek nem csak abban a pár percben, esetleg órában van létjogosultsága amikor rendelőd székében ülnek, hanem akkor is, amikor épp másra fókuszálnak, esetlegesen megfeledkezve fogászati kezeléseikről.
Bizonyított tény, hogy leendő és meglévő páciensek egyaránt azt az orvost és csapatot választják, akitől a lehető legtöbb figyelmet kapják. Szerencsére ez többféleképpen is elérhető, többek között mai cikkünk főszereplőjével/címhősével, az Automatizált Visszahívás Funkció használatával egyaránt.
A funkciónak köszönhetően egyetlen kattintással és előzetes beállítással emlékeztetheted pácienseidet arra, hogy aktuális lenne egy adott kezelésük vagy szűrővizsgálatuk. Az e-mail teljes mértékben testre szabható, illetve személyes üzenettel ellátható. Tetszőleges, egyedi dátumra időzíthető, sőt korábban elvégzett kezelés gyógyulási ideje alapján is visszarendelhető a páciens. Az üzenet automatikusan kerül kiküldése a Cloudent rendszeréből, viszont bármikor szüneteltethető és a páciensek kartonjában is megtalálható minden ütemezett visszahívás, ahol a rendszer által automatikusan és akár manuálisan is állítható éppen aktuális státusza.
A digitalizáció adta e-mail marketingautomatizálás az egyik legegyszerűbb formája a kommunikációnak. Amellett, hogy a Visszahívás beállítása mindössze néhány percet vesz igénybe, egy rendkívül komplex és kiterjedt funkcióról beszélünk. Visszajelzések alapján az esetek döntő többségében arról számoltak be ügyfeleink, hogy az időpontokkal kapcsolatos teendőket és esetleges fejtörést nagyban segítette és megszüntette a Visszahívás használata, s nem meglepő módon gyakrabban látták viszont pácienseiket, amiből arra lehet következtetni, hogy korábban kellemes benyomással gazdagodtak.
A Visszahívás funkció használata tehát több lojális visszajáró pácienst és kevesebb fáradozást jelent a csapatnak. Ajánljuk kortól és nemtől függetlenül mindenkinek, akinek fontos a páciensekkel való eredményes kapcsolattartás, viszont nem akarják óriási költségekbe verni magukat, sem hosszú órákat áldozni az időpontok nyomon követésére.
Aknázd ki ezen lehetőségeket és lásd viszont a lehető legtöbbször pácienseidet, amikor csak lehet! A Visszahívás funkció beállításának pontos menetéről készítettünk egy hasznos Tudástár cikket, ami erre a linkre, illetve a szoftverben a “Segíthetünk?” gombra kattintva érhető el.
Amennyiben szeretnéd növelni rendelőd marketingautomatizációs folyamatának hatékonyságát, használd ki az említett funkciót, vagy próbáld ki szoftverünket ingyenesen teljes hozzáféréssel 14 napig és kérdés esetén keresd bizalommal Support csapatunkat a +36 1 701 6607-es telefonszámon, vagy az info@cloudent.hu e-mail címen.
Comments