Kétségbeestek az orvosok és a fogorvosok, akiknek a rendelőibe eddig napokkal korábban kellett bejelentkezni. Most üresek, vagy bezártak.
Számos mikro- kis- és közép-vállalkozás érintett a koronavírus-járvány okozta forgalom visszaesésben, éppen ezért már többen arról kezdtek egyeztetni, hogy miként lehetne minimalizálni a károkat, illetve hogyan lehet a járványhelyzet után, a vállalkozás beindítást kezelni.
Ezen a területen dolgozó vezetők kénytelen voltak elbocsátani az orvosok és az asszisztensek egy részét a kiadások minimalizálása érdekében.
A sikeres vállalkozás kulcsa a tervezés. Az üzleti életben gyakorlott vezető, ezt jól tudja. Azonban a kérdés, hogy a fogászati piacon, milyen lehetőségeket érdemes figyelembe venni?
Talán az egyik legegyszerűbb és legköltséghatékonyabb megoldás, ha egy online felhőalapú szoftvert vezetünk be, és a szoftverben kihasználjuk a marketing automatizálási folyamatokat:
1. Automatizált SMS küldés
Az SMS-eket páciens időpont értesítésére tudod használni, amit a rendszer automatikusan fog kiküldeni a beállított időközönként. Az SMS-eket a Naptár beállításoknál lehet személyre szabni. Ennek az előnye, hogy a felmérések szerint, az új generációs fiatalok már sokkal többet használnak mobiltelefont, így az SMS fogadása után, nagy eséllyel nem fogják elfelejteni a megbeszélt időpontot. Így a páciensek lemorzsolódása csökkeni fog.
2. Automatizált E-mail küldés
Az automatikus email értesítéseket három fő funkcióra lehet használni:
Időpont foglalás visszaigazoló e-mail
Időpont emlékeztető e-mail
Számla értesítő e-mail
Mindegyik e-mail-t személyre lehet szabni, egyedi szövegezést lehet beállítani, illetve eseményenként beállítható, hogy a rendszer küldjön-e e-mail-t vagy sem.
3. Automatizált “Visszahívások”
Az automatizált visszahívások egy komplex eszközt ad az orvosok kezébe, amely kezelésekhez kötve képes minden páciensnek egyedi szabályok alapján e-mail-t küldeni. Nézzünk egy példát. Egy fogorvoshoz 2020. áprilisban elmegy egy páciens szájhigiéniai kezelésre. A szakmai állásfoglalás szerint, ezt félévente meg kell ismételni. Az automatizált visszahívások funkcióval egyetlen egy, könnyű beállítással megoldható, hogy az összes olyan páciens, aki volt 6 hónapja szájhigiénia kezelésen, annak a rendszer képes e-mail-t küldeni, emlékeztetve a pácienst, hogy érdemes elmenni újra kezelésre. Az automatizált e-mail-be még egy kedvezményes kuponkódot is be lehet építeni, ezzel biztosítva, hogy garantált legyen a visszatérő ügyfél.
Hatalmas lehetőség van az online szoftverekben, amik nem csak az árbevételt képesek növelni egy vállalkozásban, de segíthetnek a hiányzó HR erőforrásokat is egy ideig kompenzálni. Próbáld ki ingyen orvosként vagy fogorvosként online szoftverünket, és aknázd ki az automatizált folyamatokban rejlő lehetőségeket!
Comments