Örömmel jelentjük, hogy újabb funkciókat élesítettünk ki a Cloudent Fogászati Szoftverben, amelyek hatékonyabbá és gyorsabbá teszik a mindennapos működést.
1. E-mail cím alapján páciens keresése
Mostantól lehetőség nyílik már e-mail cím alapján is keresni a páciensek között. Ehhez nem kell mást tenni, csak a fenti kereső mezőbe beírni az e-mail címet:
2. Számlák tömeges letöltése
Nagy öröm számunkra, hogy egyre többen használják a szoftver számlázó funkcióját. Praktikus, gyors, könnyű dolgozni benne. A legnagyobb előnye, hogy a kezelések, páciensek adatai mind egy helyen vannak, így a számlakiállítás tényleg nagyon egyszerű. Nem kell külön átvinni az adatokat egy másik számlázó programba.
A számlákat letölteni eddig is lehetett egyenként, illetve biztosítottunk NAV export lehetőséget, azonban mostantól már van opció arra is, hogy tömegesen letöltsük a számlákat PDF vagy CSV formátumban is. Ehhez nem kell mást tenni, csak a Számlák menüpontba menni és a jobb felül a NAV Export gomb mellett kiválasztani a legördülő menüből a tömeges letöltés típusát:
A típus kiválasztása után lehetőségünk van megadni a letöltési szűrést, hogy milyen számlákat válogasson ki a rendszer:
Időszak kezdete (dátum)
Időszak vége (dátum)
Fizetési mód (banki átutalás, készpénz, bankkártya)
Számlázási fiók
3. Páciensek összeolvasztása
Minden rendelőben probléma lehet, ha véletlen egy pácienst többször vesznek fel. Nem csak az adatok lesznek redundánsak, de később visszakeresni is bonyolultabb és macerásabb egy-egy adatot.
Erre ad megoldást az új páciensek összeolvasztása funkció, amely lehetőséget biztosít két olyan pácienskartont összeolvasztani, ami ténylegesen csak egy betegről szól.
Először keressük meg azt a pácienst, akinek a kartonjába szeretnénk olvasztani egy másikat. Válasszuk ki a páciens kartonját, majd a kartonon belül a Továbbiak gombra kattintva menjünk a Páciensek összeolvasztása menüre:
Miután kiválasztottuk a funkciót, meg kell keresnünk azt a kartont, amit szeretnénk a másikba olvasztani. Ehhez használjuk a felugró ablakban megjelenő pácienskereső funkciót:
1. A személyes és egészségügyi adatokból csak a cél pácienskarton (példában ez a Demo Páciens) adatai maradnak meg! A beolvasztott személyes és egészségügyi adatai elvesznek.
2. A karton Aktivitás mind a két páciensnek össze lesz fésülve időrendi sorrend alapján.
3. Amennyiben van fog státusza, úgy a két karton által felvett kezelések alapján jelenik meg majd a fog státusz.
4. Minden időpont, árajánlat, visszahívás és csatolmány össze lesz fésülve és a cél pácienshez kerül be.
4. Sikertelen bankkártyás fizetés esetén utólagos manuális fizetés
Gyakran fordul elő, hogy azért nem sikerül terhelni automatikusan a bankkártyát, mert az adott kártyán nincsen fedezet, vagy lejárt a kártya határideje. Tehát a rendszer nem tudja levonni a Cloudent havidíjat. Ilyen esetben az ügyfélszolgálatunkat kellett keresni.
Azonban most már van lehetőség a szoftveren belül manuálisan is elindítani a tranzakciót. Lépjünk be a Beállítások menüpontba, válasszuk ki az Előfizetés almenüt. A jobb oldali funkciósávban megtaláljuk a Tartozás rendezés gombot, amivel az elmaradt bankkártyás fizetéseket tudjuk rendezni.
A sikertelen bankkártyás terhelés kapcsán a "Miért lehet sikertelen a bankkártyás terhelés?" Tudástár cikkünkben olvashatsz részletesebben.
5. Alapértelmezett NEAK kezelések a pácienskartonban
Lehetőség van beállítani azt, hogy a pácienskartonban az "Új NEAK kezelések" tabfül legyen az alapértelmezett. Ez főleg azoknak a rendelőknek hasznos funkció, akik kizárólag csak NEAK kezeléseket végeznek, vagy a magánrendelés mellett a NEAK kezelések vannak többségben.
A beállításhoz menjünk a Beállítások menüpontban, ott válasszuk ki a NEAK integráció menüpontot, majd kapcsoljuk be az "Új NEAK kezelés" beállítás alapértelmezettnek funkciót.
6. Automatikus térítési kategória figyelése életkor alapján
NEAK-os ügyfelek számára ez egy kiemelt újdonság, mert eddig manuális lehetett ellenőrizni az életkor alapján beállított NEAK térítési kategóriát.
A szoftver mostantól teljesen automatikusan átváltja a térítési kategóriát, például ha a páciens felnőtt korba lépett (7G-ről - Gyermek,01-re).
7. Bővültek az EESZT szervezeti egység típusok
Új típusok: fogorvos és gyermek fogorvos alapellátás, fogorvos és gyermek fogorvos szakellátás, iskolafogászati ellátás, fogorvosi ügyeleti ellátás.
Ennek alapján, ha szükséges, frissíteni kell a Beállítások / EESZT menüpontnál a szervezeti egység típusokat az alapján, ami az ÁNTSZ engedélyen szerepel.
Comments